Sdarven Gbat11 canım anlamıyorum ki ben. Bende burda bakan herkese sordum hep erkek dendi. 14. Haftamiz da kızımız olacağını söyledi doktor. 3 cizgi gördüğü için. Bu resimde de 3 çizgi çok net görünüyor benimkine çok benziyor o yüzden tahminde bulundum
Nsvl Sdarven doktor kız dedi çok eminim dedi ama ben ultrason fotosunda 3 çizgi göremedim o bacağı gibi 😁