FatmaNurGun Şuan 11/8 sarımsaklı yoğurt yedim takibini yapicam zaten tuzsuz yiyorum a.a bugün biraz ağladım acaba o yüzden mi.
parsanasi bana alfameti içme diyor kendi doktorum,ama dahiliye ihtiyaç halinde iç dedi. Kendi doktoruma mesaj attım bugün iceyimmi 11/10 çıktı tansiyonum diye genede iç demedi acile git ölçtür böyle çıkmaması lazım diyor