Arkadaşlar pcoluyum doğum kontrol hapını yeni bıraktım,ne zaman regl olurum bilmiyorum o yüzden bu hapı kullanan arkadaşlar fayda gördünüz mü?
Ben femera çatlatma iğnesi zamanında kullanmıştım.
Şimdi hem regl düzene sokacak hemde hamile kalmak için kullanmak istiyorum,kullananlar yardımcı olabilir mi doktorumdan isteyeceğim çünkü