Kızlarrr ben bugün bi tartılayım dedim ve hayatımın şokunu yaşadım 🙄 tok karna 79 çıkıyorum 30. haftadayım 🥹 ilk defa bu kadar kilom var o kadar kötü oldum ki 🤦🏼♀️ sindirimim felaket derecede yavaşladı ve kan ilacı da kilo artışı yapıyor 🙄 doğuma kadar sabit kalmak ya da bebeğe aldırıp kendim vermek için bir öneriniz var mı? Skolyozum var bu yüzden korkuyorum