Deletedmon_98 Doktorum doğuştan olduğunu söylemişti..
Aslında şöyle doğuştan var ama ilerleyen zamanlarda sağlıksız beslenme, stres, sıkıntı, hayat şartları derken vücut hormonları değişiyor bazılarında pko öncesinde yok sanarken böylece kendini belli ediyor..
Ben kendimi bildim bileli pkoyum kilo yok, tüylenme yok, insülin direnci yok, hormonlarda sıkıntı yok sadece ultrasonda inci dizilimi görüntü vardı..
Adet düzenim 35 ile 40 arası değişiyordu bazı aylarda 3-4 ay düzenli 28 günde gelirdi ..
Yumurtlama çatlama problemim de yoktu her ay oluyordu ..
3 bebek kaybettim 4. ye hamileyim 🥰