Merhabalar 30 haftalığım bugün bebişim maşallah pek hareketli resmen dalgalanıyor içimde ve lakır lukur oluyor ve oturdugum yerden kıyafetlerin üstünden belli oluyor o hareketler tekmeler anormal bi durum mu ? normal mi ? hep hareketli aslında ama bu derce kıyfetlerin üstünden belli olmuyodu artık büyüyo oyüzden miki ?