Mom89_ Kızlar normalde 32. Haftada alınıyor ya benim 28 inde de randevum var o zaman da 32+ 5 oluyor bir sorun olur mu yoksa bu cuma günü için saglık ocagına randevu alsam mı rapor için verirler mi ?
Rabiul Mom89_ çalışacaksan sorun olmaz canım bende pazar günü 32 oluyorum doktorun asistanı pazartesi veririz sorun olmaz dedi ama ben uzatacağım
tugcesakzci Mom89_ sağlık ocağı istirahat raporu verir sadece dopum izni için hastaneden almanız gerekiyor.
Nesli46 Mom89_ hayır sorun olmuyor gelişimi önden giden bebekler de oluyor gene kabul ediliyor beni bilgilendirmediler rapor için doğumdan sonra haberim oldu ben doğumdan sonra aldım 37 haftadan girdiler raporu 39 haftada doğum yapmıştım
kuzeyinannesi24 Kızlar rapor parası ne kadar bu sene bir bilginiz varmi kac seferde ve ne zaman alınıyor