Kızlar çok affedersiniz son 1 aydır çooookk akıntım var çok derken sürekli. 7 aylık oldum. Acaba enfeksiyon mu var bende ama öyle idrarımda yanma vs yok ama gel gelekim ki peçete günlük ped yetiremiyorum sağlık ocağına gitsem idrar testi yapmazlar mı illa hastane mi gerekli