YeniGelinMeselesi Nergiz7 ben 31den beri haftada 3-4 gün günde 3 yada 5 tane yiyorum şuan 33+5im az önce yedim daha 5 tane 36dan sonra her gün düzenli 5 tane yiycem 😌
Ranipcneg Nergiz7 Ayni haftadayiz canım bizde 34+3 bende merak ediyorum napsak başlasak mi yemeye erken gelirse ya korkuyorum
Mervepera Nergiz7 hemen etki etmez ben ilk gebeliğimde günde 2 tane falan yiyordum tabi aksattığım zamanlar olmustu
YeniGelinMeselesi Nergiz7 hemen şap diye etki etmiyor ki ne bileyim istersen 36ya kadar gün aşırı 3 tane ye 36dan sonra düzenli yersin her gün 😅zaten 36itibayle erken doğum sayılmıyor
Mervepera Nergiz7 normal yapmadım bilmiyorum 🤭 suyum vs normal geldi hatta hastaneye 3 4 cm açıklıkla gitmistim gayet iyiydi ama önceden sezeryan olacagı belirlendiği için bilmiyorum 🤷🏻♀️
Mervepera Nergiz7 2 yasında suan kendileri 🤣🙏 amin canım hepimiz sağlıkla büyütelim simdi kardeşini bekliyoruz az kaldı 🤭