Meeemoom Ed4 canım rahim büyüdüğü için baskı oluyormuş. Çok şiddetli olursa da kanama vs gelmedikçe korkmayın. Bende 9 haftalık hamileyim ve sürekli agrım oluyor sizin bahsettiğiniz gibi ani kramplar da çok oluyor
Ed4 Anladım canim teşekkür ederim bendede bebek var ama kese yok yeni oluştuğu için doktor söyledi korktum ilk gebeliğim benim yardımcı olurmusunuz Meeemoom
Meeemoom Ed4 bebek var ve kese Yok öyle mi. Yanlış anlamıssın canım. Kese oluşmuştur bebek henüz daha oluşmamıştır çok normal 7. 8.haftalarda görünür bebek kalp atışını da duyarsın Allahın izniyle 😀
gizemcskn Ed4 Allah hayirli haberler almayi nasip etsin ama bebegin gozukebilmesi icinn betanin 1700 leri gecmesi gerekiyor henuz cok kuvuk oldugu icin gorunmemesi normal evham yapmayin olumlu dusunun 😊