sl_bcx Kızlar eşim yurt dışı görevinde az önce 46 dakika falan telefonda konuştuk hemen pat diye bir zararı olur mu şimdiye kadar bu kadar uzun olmadı ama aramızda bir tartışma geçtiği için uzun sürdü ilk defa 30 haftalık hamileyim lütfen içimi rahatlatın 😏🙏🏻
y___e sl_bcx zararlı mı diye mi soruyorsun öyleyse değil cnm yani zararlıysanda o telefonun elinde olması bile zararlı aslında benim eşimde uzakta annemler uzakta günde en az 2 ,3 saat konuşurum eşimle 1 saatten fazla konuşuruz 35 haftalık hamileyim
sl_bcx y___e canımm çok sagol suan içimi nasıl rahatlattın anlatamam sana kulağına tutarak mı konuşuyorsun peki ben kulağıma tutarak konuştum dışarda olduğum için kimisi hoparlör ve kulaklık ile konuşuyor evet zararlı mı diye sordum yani bazı yerlerde radyasyon uzun süre telde konuşmak düşüğe vs neden oluyor yazıyo da bir an korktum sağ salım kucağımıza alalım inşallah Allah’ın izni ile 💗🙏🏻
y___e sl_bcx amin yok hiç korkma hem doğumuna az kalmış benim eşim uzakta diye bazen telefonu açık bırakır uyurdum kendini bu kadar sıkma genelde kulağıma tutarak konuşurum endişe etme 🌼🤍
sl_bcx y___e çok sagol suan bana çok iyi geldin hamilelikte herseyden korkar oldum annelik duygusu hissiyatı git gide çoğalıyor insan evladına zarar gelsin istemiyor Allah gonlune göre versin herseyi eşinle de evladınla da sağ Salim kavuş inşallah 💗