Alyaninannesiiii kizlar ovulasyonumun 4. Gunu hesaplarima gore 2 gun sonra yumurtlama olmasi lazim ama test cok silik acaba günüm mü kaydı anlayan varmi
Asyarslan60 Alyaninannesiiii siz yapmaya devam edin çünkü bi anda koyulaşabilyor Uygulamaları baz almayın bence
Mitan Alyaninannesiiii hiç anlamam ama bu teste bakınca hamılelık görüyorum o ucuz testten alıp yapın hemen çıkar ınsallah
Alyaninannesiiii Bu arada bikac gundur kasik agrim ve akıntim vardi ben erken ovu. Donemime girdim sanirken test beni yaniltti
Alyaninannesiiii Kedicik27 ben de kaçırdim diye cok korkuyorum ya devam ediyim diger testi yarin sabah mi yapmaliyim
Kedicik27 Alyaninannesiiii adet biter bitmez hemen yapmaya başladıysanız kacmamistir .ben gecen ay adetin 10.gunu yumurtlama gordum .bu ay 20.gunu gordum gec yumurtladim .devam edin yani
Kedicik27 İlk idrarlar yapmayın.mesela ben oglen 3de su icmeyi kesip aksamustu 5 de yapiyordum .hergun ayni saat olacak
Alyaninannesiiii Kedicik27 aaaa oylemi çok teşekkür ederim bilmiyodum bunu kesinlikle yarin pyle yapicam
Alyaninannesiiii Asyarslan60 firsat buldukca her gun birliktw olmaya calisiyoruz nasip rabbim kucağımıza bos birakmasinnn
Ebruebos Henüz olmamıştır. 1 günde bile hemen koyu oluyor. Devam edin yapmaya. Benim akıntım ve kasık ağrım 7. Günü başladı 10. Gün yumurtlama sonra çatlama gördüm.
Alyaninannesiiii Ebruebos yaaa ben de kaçırdim sanmıştım col uzulmustum herkes hem fikir henuz pik olmadigindan
Mitan Asyarslan60 onu biliyorum zaten erken çıkan gebelık testınden yapmıs ama bundan değil diğerinden yapsın yıne ovulasyon
Mitan Alyaninannesiiii evet o ucuz lardan işte çünkü eltımın erken gebelık testınde negatıf çıktı bir hafta sonra belkı yada ıkı hafta sonra ucuzundan aldık yaptık kıpkırmızı çıktı doktora gıttı 5 haftalık hamıle