Merhabalar , şu an 22+3 haftalık gebeyim . Cuma günü detaylı ultrasona girdim. Suyumun fazla olduğunu , kalbinde küçük bir parlaklık ve ensesininde kalın olduğunu söylediler. Aslında bebeğim 1 hafta önden gidiyor doktorumda söylemişti. Şu an herhangi bir sıkıntım yok kafası aşağı doğru ve iki gündür hareket ettikçe sanki rahmime yakınmış gibi Hissediyorum. Ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilmiyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler 🙏🏻