Kızlar 16+5 hamileyim doktorum geçen haftalarda fertamir demir kan ilacı vermişti ilacı kullandığımdan beri vücudumun farklı yerlerinde kızarıklık şişlik kaşımtı oluyor ben ilk bi böcek filan ısırıyor dedim ama 5. Kattayız her yer sineklik evde tek sinek böcek yok internetten okudum ilacın yan etkileri olabilir dedi daha kontorlüme 3 gün var ama napayım bilemedim sizin başınıza geldi mi alerji filan mı yada başka bişey midir bugün sabah içtim mesela öğlen 12 gibi kolumun 2 kerinde ve belimde 3 yerde kızarıklık kabarıklık filan oluştu bide kaşıntı yapıyor kaşıyınca acıyor başına gelen oldu mu daha önce ☺️