Ağrılarım var arkadaşlar daha 31+5 teyim 😟 karnımın alt kısmı belim sağ boşluğum ve bacaklarım ağrıyor dün akşam aslında biraz üşüdüm sıcak diye üstümü örtmedim sabaha karşı üşümüşüm ondan mı yoksa farklı bir şey mi var 😭 perşmebe gittim doktor erken doğum riskin düşük tehlikem vs yok dedi ama bugün ağrım hiç geçmiyor korkuyorum 😟😟