Durdane_acar Merhaba öncelikle benim adetim hiç gecikmedi em fazla 2 gün oda çok nadir ve bugün 4 gün oldu sabah test yaptım negatif çıktı ayrıca olursa bu ikinci gebeliğim olacak benimle aynı durumu yaşayan varmı yazarsanız çok sevinirim 🥰🙂
Mommytwice2 Durdane_acar yani her şey olabilir bazen havalardan psikolojik durumlardan gecikeniliyor kimyasal olabiliyor veya gerçekten gebelik olabiliyor ancak kan testi ile anlayabilirsiniz
Durdane_acar Mommytwice2 eğer birkaç gün daha böyle devam ederse kan testi yaptırmayı düşünüyorum zaten
Durdane_acar Şunuda eklemek istiyorum adet olacakmışım gibi ağrılar geliyor arada ama gelen bişey yok 🙈
Annesiiy Durdane_acar aynisi bende de var 4 gun geciktim test yaptim negatifti sadece kasik agrim var ama adette olmuyorum anlamadim