Adetimin üçüncü günü başlayıp beş gün kullandığım ilaç Femara kızlar ben Femara kullanırken ovğlasyon testi de kullandım 2 gün kopkoyu çizgi çıktı bugün de silik çıktı bu ne demek oluyor birde ben çatlatma iğnesini ne zaman yapmalıyım nolur yardım edin bugün ilaç bitiyor Ve ben doktor kontrolünde kullanmadım bu ilacı evde vardı kullanmak istedim her ay aynı tedaviyi görüyorum çünkü bu ay da kendim yapmak istedim ilaç bugün bitiyor ve benim çatlatma iğnesi yapmam lazım yarın öğlen gibi yapmayı düşünüyorum çatlatmayı Nesssini de kendim gidip eczaneden aldım sizce ne zaman yapmalıyım iğneyi yumurtaların büyümüş müdür kızlar yardım edin ne olur