Kızlar benim de şuan 6+4 tam 6 haftalıkken ultrasonda keseyi gördük hafta işe kese uyumluymuş ama bebeği kalp atışını göremedim folik asit verdi kullan haftaya gel dedi endişelendim ama arkadaşlarım normal dedi 8. Haftada duymuş kalp atışını bebek yeni oluşuyordur dedi