Melllike Gizemkmc bende bu hafta öğreneceğim kilosunu. 35+1 im. 35+4de gideceğim doktora. Büyük ihtimalle 2400 civarı çıkar diye düşünüyorum ☺️
OguzMoms sunashn50 Benimki 32.haftada 2050 gramdı 35.haftada 2700 gram en son 36+6 da gittim doktorum 3 kiloya yakın dedi 39+1 ede sezeryan günümü aldim 🤭
OguzMoms Melikos Kendi doktoruma gittim Cuma günü o zaman 36+6 günlüktük bana sezeryan hazırlıklarını yaptikmi dedi hayır hocam dedim hemen yapmam gerekenleri yazıp verdi en son anesteziden onay aldım ve gidip gününü belirledik
B1cnm 1anne3bebe canım bana devlete ki doktor dedi ki anne karnında ki bebeğin boyu ölçülmez bazı doktorlar söylemek için söylüyorlar ortalama asıl doğumdan sonra beli olur dedı bana bu yüzden dememişti
2kedili B1cnm B1cnm benim gittiğim her doktor hem boy hem kilo söyler bu mantıkla bebeğin kilosu da ölçülmez sorduğumda max 200 gr fark ediyor dedi boyu yanıldığı olmamış bence cihaz kalitesi etkili devlet maalesef çok eski cihazları kullanıyor