bebisveannesiiii ben gebelikten önce 3 ay kullandım. Hamile kaldiktan sonra da doktorum güzel devam et dedi 1 ay daha kullandım kutu bitince doktor başka bir folik asit verdi Folita diye. Yani gebeligin 3.ayina kadar toplam 6 ay kullanmış oldum. 3.aydan sonra omegaya geçiriyor onunda içinde folik asit var öyle devam ediyor doğuma kadar