Momybaby Alparslanyigit19 bende tam elele bebek arabası kullanan var mı diye post açacaktım, siz baktınız mı o markaya hiç , fiyat performans arıyorum bende bebek arabası bulamıyorum bi türlü
SrpYlmz Alparslanyigit19 Ben Kraft Palma aldım henüz kullanmadım üç ay sonra kullanicaz inşallah ama çok hafif kuş gibi kabin boy tek elle aç kapa yapiliyor tavsiye ederim ben travel sistem sevmiyorum gereksiz ağır ve pusette çok ihtyac birşey değil bence
Rara Alparslanyigit19 ben joie versetrax bebek arabasını aldım çok kararsızdım açıkçası ancak önceliğim bebeğin bana dönük olabilmesi olduğu için ağırlığını çok umursamadım hafif travel sistem dedikleriyle aralarında zaten çok büyük bir kg farkı yoktu
ngksu Prego solo aldım hafif kabin boy valiz gibi çekme sistemi var katlanınca puseti üzerinde tek olumsuzluğu çift taraflı olmaması