Strawberry48 Merhaba adacel önerdi hastanem eczaneden alınıyormuş devletin ödemediği bir aşı ama tetanozdan daha kapsamlı siz yaptırdınız mı ? Fikirinizi almak istedim…
myavocado Strawberry48 benim doktorumda bunu önerdi, araştırdığımda, doktor sağlıkçı tanıdıklarım da bunu önerdi hep. tetanozdan daha kapsamlı olduğu için ben de bunu yaptırmaya karar verdim, haftası gelince yaptıracağım 🤗
ateenmommy Tetenozdan daha kapsamlı bir aşı. Boğmaca gibi hastalıklara karşı koruyor. Ben yaptırdım, yaptırmanızı öneririm.
myavocado ateenmommy siz hangi hafta da yaptırdınız bu aşıyı, bana doktorum 28. haftada yapacağız bu aşıyı demişti, 27+3de şeker yüklemesi için kontrolüm var acaba gitmişken yapar mı aşımı da,
Strawberry48 myavocado çok teşekkür ederim doktorum da bunu önerdi 600 lira gibi bir şeydi daha yaptırmama çok var fikir alışverişinde bulunmak istedim…
ateenmommy myavocado Ben 28. Haftamda yaptırmıştım, bildiğim kadarıyla 22. Haftadan itibaren 30. Haftaya kadar yapılıyordu. Yapar diye düşünüyorum 🤍
ateenmommy Sunshinebaby Ben yanlış hatırlamıyorsam 570 TL’ye temin etmiştim eczaneden. Güncel fiyatını post sahibine sorabilirsiniz, zamlanmış olabilir.
balim35 @Strawberry48 evet ben de bu aşıyı 22.haftada yaptırdım , doktor önerince araştırma gereği duymadım açıkçası aşı konusunda netim olunması gerekiyor bence 👍🏻 kol ağrısı yaptı sadece 3 gün onun harici ateş vs yapmadı yan etki bilginiz olsun 🤗