Merhaba kızlar bebeğimi geçen hafta 3. Ayına girdiğinde aşı olmaya götürdüm bebeğimin gündüzleri uyumadığından bahsettim birden ağlamaya başladığını anlattım doktor erken diş çıkarmaya başlıyor aslında iyi bı şey değil ama artık bebekler erken çıkarmaya başlıyor dedi geçen gün 2 aylık bir bebekte cikarmaya başlamıştı tüm belirltiler vardı dedi erken belirtisi başlayan var mı napabilirim ayağımda sallarken bile eli ağzında sürekli alt dişlerini tirnakliyor