Kg16 Arkadaşlar merhaba fsh 13,7 çıktı. 30 yaşındayım. 10 nun altı normal kabul ediyormuş çok üzgünüm 😞 İnşallah tüp bebek olur. Aynı durumu yaşayan var mı
numix Canım hiç üzülme ♥️ ben de 29 yaşındayım fsh değerim 13 çıkmıştı ve doktor çok önemli değil değişebilir bu değer dedi. Sonra kendiliğinden 9′a düştü ve o ay hamile kaldım. Eğer yumurta rezervin iyiyse o değer tek başına bir anlam ifade etmiyor.