Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim 2.5 cm açıklığım var doktor bu hafta gelirsin büyük ihtimal doğuma hazırlıklı olalım dedi ne zaman doğururum tahmini aranızda var mı açıklık olup sonra şu zaman da doğurmuştum diyen çok heyecanlıyım heyecandan bile doğurabilirim 😀