Arkadaşlar ikili test ne zaman çıkar devlette verdim ve şunu da demek istiyorum rezalet bir sağlık sistemi var kadın doğumcu bebeğe bakmadı ultrasona yolladı ense kalınlığına bakıldı ve ikili için kan verdim bana diyor ki 3 hafta sonra gel sonuçlarla birlikte bebeğe bakarız bu ne rezalet ya ultrason doktoru ense kalınlığı ina bakıyor ağzını bıçak açmıyor bitti kalk diyor kimse bebek hakkında bilgi vermiyor böyle sıstem mı olur sinirden deliye döndüm