Bu testleri regle 3-4 gün kala yaptım yarın regl günüm direk yapar yapmaz kopkoyu çift çizgi çıktı testin markası artımed erken gebelik testi acaba yanılma payı söz konusu mudur birde yani nasıl bu kadar net çıktı gecikme olmadan şaşkınım. Artımed marka pek güvenilir değil diyor herkes. Son adet tarihim 21 nisan 4 haftalık oluyor normalde bu şekilde çıkması için bebeğin 5-6 haftalık olması gerekiyor diye biliyorum
