Canım çektiği için hepsinden yiyorum bazen çok şekerli içecek istersem kola da içiyorum. 18+5 haftalığız. Doktor dün Kü kontrol de bebeğimin iri olduğunu söyledi 340gr bir bebeğim var normal mi acaba yediklerim den olurmu biraz bilgi verebilirmisiniz?