Gulay_93 Rabiaozcnn doğum parasını raporun bittikten sonra tekrar işe başlayınca alıyorsun bizim şirkette bu şekilde
Gulay_93 Rabiaozcnn ben almadım henüz ama doğum izni süreci geçiren arkadaşlarım vardı oradan biliyorum