Gebeliğimin en başında kanamam vardı sorun gözükmüyordu doktorum bi sebep bulamamıştı sonra geçmişti 25. Haftadan bu yana sürekli kanama oluyor sürekli endişelenip soluğu hastanede alıyoruz ama yok yok herşey normal delirmek üzereyim sürekli kan görmekten yoruldum Allah aşkına benim durumumu yaşayan var mı 😔 çok yoruldum