Hissediyorum fakat kasıklarımda seğirme balon patlaması ufak dokunuşlar olarak hissediyorum yani karın kısmımda değil. Kaşıkta oynuyor. Bu haftada hala kasıkta olması normal mi? Benimle aynı haftada olanlar hissedenler siz karnınızın neresinde hissediyorsunuz hareketlerini