Busra_27_34_ Bana yeni konuldu bu tanı aç tok farketmez dedi tok karna şeker yüklemesi yapmıştık 50 lik yüklendi 143 çıkmış ve evde kendim cihaz alıp yapmami istedi yaptım gitrim dengesizkik var dedi dahiliyeye gönderdi dahiliye de seker takip defteri verdi diyetisyene diyet yaptır 1 hafta yap diyeti sonra gel duruma göre hareket edicez insülin de verilebilir demişti diyete başlayalı bugün ikinci günüm açlıktan gebericem çok zor bı diyet zaten 3 kilo almıştım toplamda kesin onu da geri vericem zor sıkıcı bı süreç bebeğimde suyu herşey yolunda sadece bir hafta önden gidiyor demişti o çok sorun değil bir hafta önde geride zaten belirtim fln da yoktu bakicam artık nasıl ilerlicekler Allah kimsenin başına vermesin 🙏