Sevvalll42 nisamom_ ama daha çok varmışki ben mart ayında hamile kaldım adetime bir gün kala kanda 11 ile öğrendim ondan önce sürekli test yapıyodum adetime bi kaç gün kala hep çıkmıyodu belki seninde vardır ama çıkmaz ozaman
nisamom_ Sevvalll42 inşallah vardır canım sende sağlıcakla al kucağına bakalım bekleyim bir gün varken deneyim 🌸
Elif-ada- nisamom_ Evet bende gördüm heray testlere bakmaktan hepimiz sası olucaz inşallah vardır testin azizligine ugramassiniz
nisamom_ Elif-ada- inşallah canım bir kaç gün sonra yine yapayım walla teste para yetişmiyor resmen 😆
rumeysa_mom nisamom_ görüyorum canım ben silik bir çizgi var baktığım gibi gördüm hatta inşallah herşey dilediğince olur 🌸