Ervaursn İzleme gaftletinde bulundum. 3 haziranda alacak oğlanı doktor. Ama çok korktum, çok korkunç. Bir de ya hemen ayaklanamazsam korkusu.. Eşim yanımda olacak sadece.. çok korkuyorum şuan her şeyden
Miskinim Ervaursn hiç korkma zaten anlamıyorsun bebeğin çıktığını bile farketmiyorsun emin ol ta ki ameliyathanede bir bebek cırıltısı kopana kadar o esnada varya dünyalar senin oluyor. Bak 2. Sezeryanım olacak zerre korkum yok
Miskinim Ervaursn birde ayaklanıyorsun zaten odana hemşireler geliyor sana destek olup ayağa kalkma zamanın geldi yürüyüş zamanı diyorlar kalktığında yere değil karşıya bakarak kalk ve hastanede bol bol yürü koridorda yürüdükçe dikişlerin daha da toparlayacak hatta dikiş bile değil yapıştırma yapıyorlar artık
Ervaursn Miskinim canım benim çok teşekkür ederim rahatladım şuan tavsiyelerini not edeceğim. Allah razı olsun bin kere
Minikki23 @Ervaursn Benimde nasipse 2.sezeryanım olucak,yaklaştıkça korkum artıyor.Rabbim yardımcımız olsun inşallah hiç anlamadan sağ selamet 🤲🏻