İlk bebekte sıkıntı yaşamazsanız vurulmuyor ama benimde kanamam oldu o gün vuruldu 28. Haftamda vuruldu birde doğum sonrası bebek pozitif olursa 48 saat içinde tekrar vurulcak ikinci bebek düşünürseniz ondada vurulması gerekiyor yoksa engel durumları oluyor sağırlık görme problemleri vs gibi ciddi bir durum bilginiz olsun