Blairbb Ya ben 6. Haftamdayım böyle bir ödem yok zaten çok yemiyorum eskiden daha çok yerdim 😅 ben anlamadım elim yüzüm davul gibi şiş çok rahatsızım ben ne yapabilirim var mı öneriniz 🙈🙈🙈
Eslem_kumsal Blairbb Aynı durumdan muzdarip ben😒 35+5 deyim şişliği bir yana bıraktım ağrısına dayanamıyorum yüzüm bacağım ayaklarım
Eslem_kumsal Blairbb Korktum açıkcası gebelik zehirlenmesi olabilir erken doğum olabilir dediler burdakiler de bugün görünücem bakalım
uykusuz1parol Blairbb ödemin sebebini bulabildiniz mi geçti mi bende bu saatte bakıyordum hep son haftalarda ödemden yakınmışlar benimde Şuan 5 haftalık ellerim yüzüm ayaklarımda ödem oldu gerçi bugün biraz fazla yürüdüm
Blairbb Merve-betul evet gideceğim ☺️ acaba başına gelip güzel bir yol bulan oldu mu onu merak ettim teşekkür ederim tavsiyenize
Merve-betul Blairbb tuzlu şeyler fazla tuektiyosan bence ondan da olabilir tarçınli limonlu su tuketebilirisn bı zrari yok nasılsa fazla da ayakta kalma bence dinlen 🥰
Blairbb Eslem_kumsal yaaaa size kıyamam çok normal ben sanki adetim gecikmiş gibi şişim ve geçmiyor gıcık oluyorum. Sizin az kalmış amaaa ay kıyamam Allah yardımcınız olsun
ilaxidexi Eslem_kumsal al benden de o kadar 36+6dayım ayaklarım bileklerim o kadar şiş ki canım yanıyor, ellerimde karpal tünel başladı uyuşukluktan bir iplik bile tutamıyorum😖. az kaldı direnelim 🙏🏼😂
Blairbb Eslem_kumsal Allah korusun hayırlı güzel haberler alın inşallah Allah’ın izniyle hiçbir şey çıkmasın 🤍
Blairbb ilaxidexi ayyy Allah yardımcın olsun inşallah canım az kalmışşş çok heyecanlı sağlıkla sıhhatle gelsin 🤍🤍
Gnl54 Tansiyon ölçümü yapabilirsin Gebelik zehirlenmesi olmasin Allah korusun Benim dr 12/8 gecmesin demisti
Blairbb Gnl54 benim de aklıma geldi bakıyorum sık sık yok ya sebebini çözemedim yeşil çay içsem geçecek gibi içmek istemiyorum. Anormal yemiyorum aksine az bile yiyorum ooof of anlamadım asla
Blairbb uykusuz1parol evet sebebi adet olamamakmış :) doktorum dedi ki ödem atmanı istemiyorum. Gebelikte ödem iyidir ama sonra kendi kendine geçiyor şu an çok rahatım ben :) 🤍 hayırlı olsun bebeğiniz
uykusuz1parol Blairbb teşekkür ederim en basiti aklımıza geliyor her ay adetim gecikince bile şişiyordum ama gece gece hep en kötüye yordum 😂😂😂