23+4 olduk ama bugün vajinada ağrı gibi mi desem sızı mi desem bilemiyorum yürürken yatar pozisyonda sağa veya sola dönerken çorap giyerken vs yani bacağımı açmak zorunda kaldığımda sanki tam orası ağrıyor gibi farklı bir şey hissediyorum internetten araştırdım ama burada başına gelen vardır belki diye buraya da sormak istedim belki de normal ben evham yaptım ama normal bir durum mu hastaneye gitmek gerekir mi devlet hastanesine gidiyorum özel gibi doktora telefon açıp sorma imkanı verilmiyor maalesef : /