dmrlz kusura bakmayın geç görüyorum. Düşükte vuruluyor evet 👍🏻
Ama hamileliğiniz de herangi bir kanama lekelenme de doktora gidiyorsunuz ya önlem amaçlı yine vuruluyor. Bende düşük yaptım kanama olunca daha bebek düşmemişken de vurdular kürtajdan sonrada. Ama leke kanama yoksa 28. Haftada vuruyolar