Selam, 13+6 dayım. 2 gün öncesine kadar mide bulantım vs asla olmamıştı. İlk defa 2 gün önce kustum ve o günden beri de doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Belki yediğim bir şey dokunmuştur diye düşünmüştüm ama yazdığınızı görünce ilgimi çekti. Belki başkaları da yazar bekleyelim bakalım