Zeynep_99 doktordan ziyade asistanlar bakıyor, doktor yoktu bile odada.
Normal doğumu bilmiyorum ama sezaryen için burada olumsuz yazan çok oldu. Anestezi tutmadığı için kesildiğini hissedenler falan olmuş. Doğum sonrasında da asistanlar dikiyormuş sezaryen yerini. O yüzden çok mantıklı değil bence doğum için.