Kızlar merhaba 🤗 şu an 29+3 haftalık hamileyim, bu ikinci hamileliğim, ilkinde 27-28 haftalarda göğüslerimden süt geliyordu ara ara ve inanılmaz güzel dolgun dolgun duruyordu, o zamandan başlamıştım göğüs pedi falan takmaya. Bunda ilk aylar doldu gibiydi ama şimdi çok daha yumuşadı ve sündü hatta 😔🙈 korkuyorum sütüm olmayacak mı diye, sizler de ne var ne yok nasıl hissediyosunuz bu konuda ne durumdasınız