Nazlicanaksam valla bana dedi zaten şeker varmı yokmu ona bakiliyo şeker yüklemesi bı tedavi değil dedi .sende insülin yüksek olduğu için olur dietle enegeleyelim başından dedi .bide her geldiğinde şeker testi de ver bakalım noluyo şeker yüklemesi bı tedavi değil yani yapılınca senin şekerin gecmiyo bakiyolar varmı yokmu sonra varsa zaten diyet veriolar yine aynı şey baksada bana diyet vericekti