Bihterrr Kızlar benim ikili tarama testi riskli çıktı dörtlü yaptırdım risk yok. Fetal dna yaptırdım ama sonucu gelmedi. Dörtlü temiz çıkınca içim rahatlamalı mı ne diyorsunuz?
Burcu-2634 Bihterrr direk fetal DNA yaptırmıştım ben diğerlerini de kapsıyor diye onları yaptırmadım temiz geldi çok şükür kafam rahatladı bence fetali bekleyin inşallah temiz sonuç alırsınız
Drfatma Fetal dna ve dörtlüyü ne zaman yaptırdınız aslında çıkması gerekirdi. Aralarında %99 doğruluğu en yüksek olan fetal dna
Drfatma Bihterrr benim ikili riskli gelmişti fetal dna yaptırdım çok şükür temiz geldi ama fetal DNA yaptırınca zaten dörtlüye gerek yok