Masalll_26 36+2deyiz. Hazırlıklar bitti. İyi ki de bitmiş. Artık ağrılar yalancı sancılar kasık ağrıları falam başladı bende cünkü.
Cantamızı hazırladık ama doğum yapacağım sehirde değilim. Tek o beni tedirgin ediyo. Yozgatta ilcede yaşıyorum. Burada dogum yok. Ya il merkezine gidecektim yada ankaraya. Ankarayı sectim. Cünkü ilde özelde yok 😅
Cuma günü inşallah komple ankaraya gidiyorum çantamızı alıp. İnşallah ondan sonra gelir 😄😄
Hazırlıklarınız bitmediyse yapın, bu aralar ne cok kisi yazdı 36da dogum 37de dogum yaptım diye. Ondan ben bi tedirgin oldum
Yaz bebişleri sıcagı görüp erken mi geliyo nedir😄😄