dudu-1 ben ilk gebeliğim de babynest almıştım beşiğinin içine koyup kullanıyordum çok rahat etmiştim ama güvenlik açısından pek uygun değil gibi yani sürekli göz üstünde olması gerekiyor düz olduğu için Allah korusun kustuğunda geri yutabilir boğulabilir o yüzden reflü yatakları çok mantıklı bende şimdi reflü yatağı alıp kullanacağım eğilimli olduğu için daha güvenli ilk gebeliğim de sürekli uyuma gibi bi durumum olmadı her saat uyandırıyordum kendim de uyumak istemiyordum ben uyusam mutlaka başında bekleyen biri vardı o yüzden ben kusarsa falan görüyordum ki çok şükür öyle çok kusmuyordu o yüzden problem yaşamadım ama şimdi ikinci bebek olunca uyku daha tatlı gelebilir belki yorgunluk ağır basabilir hiç riske atmak istemiyorum reflü yatağı almayı düşünüyorum zaten babynestim duruyor 🙈