Akkdkxjdndbn Bizede muhtemel çıktı araç şöförü olarak işte bızde onun strsıne girdik çıkacak mı cıkmıcak mı diye. Çok zor heleki doğumun yakınsa dahada zor ev taşı. Yerleştır bunu alışma süreci gıdecegın yerde doktor. Falan aamaan baya sıkıntı ya. Benim dogugum yok allahtan. Bir kızım var çok şükür biz kurtulduk darısı sizlere kolay doğumlar