Seymagulerr Kızlar 18+6 haftalığız bogaz ağrısı grip şikayetiyle sağlık ocağına gittim 1000 ml amok. verdi kullanan var mı aranızda kullanmamak daha mı iyi
eminece93 Seymagulerr kadin dogum doktorunuza danisarak kullanin, gebelikte B sinifi ilaclar kullanabiliriz. Bende antibiyotik kullandim ama doktoruma sordum kullanabilirsin dedi oyle kullandım ne olur ne olmaz tedbirli olmakta fayda var
OguzMoms Seymagulerr Bende 10 gün falan aşırı grip ağrı çektim artık dayanamayip doktora gittim kanımda enfeksiyon çıktı bende o Zaman antibiyotik kullandım 15.haftamdaydim çok şükür onunla toparladım bence kullanin
bonik Ben ilk haftalar kullanmıştım idrar yolu enfeksiyonu yüzünden kullanmasam böbreklerime sıçrasa daha ağır ilaçlarla tedavi olmak zorunda kalacaktım.
Seymagulerr Günde bir tane olarak alabilirsin dedi doktorumda teşekkür ederim kızlar yanıtlarınız için b sınıfıymış bu antibiyotikte