leylos01 Kızlar ben dün uzun yolculuk yaptım trabzondan adanaya geldik 10 saat sürdü ama sürekli hareket ettim doktorum da böyle izin vermişti dünden beri çok belim ağrıyo ama öyle böyle değil sizce acile gidip görünmeli miyim ilk gebeliğim
Cimenn1223 leylos01 sabit oturup kaldiğin icindir canm 10 saat az bir süre degil hamile olmayan bir insanin bile agrir ben 7 saatlik yola gittigmde bekarken popo kısmımı komple hissetmiyordm öyle söylim uzan dinlen geçicektir
Serrabade Benim ev işiyle bile belim kırılıyo gibi ağrıyo Dinlenmeyle geçecek bel ağrın acile gitsen bile bişi yapmicaklar. Kanaman olmadığı sürece sorun yok diyorlar