Smsmykla Kızlar nasıl geçiyor hamilelik benim bebis biraz fazla ayakta durayım kasiklarima baskı yapıyor agri oluyir sertleşiyor karnim yatinca geçiyor sizde durumlar ne
Ceylankarakus Smsmykla geçiyorsa sıkıntı yok demektir zaten dinlenince geçmiyorsa ozmn biraz sıkıntı cunki normal kasılma sancı vs dinlenince geçmiyor artıyor😂
Betul-97 Smsmykla Bende 28+4 oldum dediğiniz gibi ayakta çok dursam aşağı doğru baskı yapıyor lavaboya gitme ihtiyacım duyuyorum yoksa canım acıyor evde neyse de dışarıda olunca sıkıntı oluyor biraz😊😊
Zuluf_03 Benimde 28 olmak üzere aynen bende öyleyim ayakta kalınca belim agrıyo ve baskı yapıyo çok karnım sertleşiyo.. Doktora sordum fazla ayakta kalmamamı uzanmamı ve bol bol su içmemi söyledi
Smsmykla Betul-97 aynen bnde de öyle oluyor .. buraya yazınca insanın içi rahatlıyor tek bana olmuyor mus diye 😀 bazende bebek hareket ettikçe karnımın ici aciyor resmen ya 2. Gebeligim benim benle mi alakalı bebekle mi 1. De hiç öyle şeyler yaşamadım 😊
Betul-97 Smsmykla Benim ilk gebeliğim o yüzden daha acı hissetmedim 😊😊 Gerçekten insan yanına arkadaş arıyor, anlaşılmak istiyor
Betul-97 Smsmykla Eskilere dert anlatsak bizde hamile kaldık, bir sen mi hamilesin gibi gibi şeyler söylerler. Her hamileliğin kendine ait sorunu var da anlamıyorlar 😊😊
_merve11 Bu hafta çok hareketli kasığımda baskı hissediyorum bende tekmeleride sertleşti arada mide yanması yaşıyorum ve son olarak nefes nefese kalıyorum 😁 hayırla sağlıkla gelsinler💕
Smsmykla Betul-97 öyle kesinlikle anlamıyorlar halinden aynı şeyleri yaşıyor olan biriyle konuşmak daha iyi geliyor 😊
Zeyyno_ Smsmykla Bende ayakta kalamiyorum bazen çok baskı oluyor kemiklerim ağrıyor sertleşme ara ara oluyor öyle fazla değil