Bettdemm ben de ona gittim memnun kalmadım. Elden ücret alması, 45 dakikadan fazla sedyede bekletilmem, akabinde yanlış bir teşhis sonucunda fetal dna yaptırana kadar hayatımın zindan edilmesi, sekreterinin benim ve eşimin gözleri dolu doluyken acır gözlerle fetal için ayarlama yapmaya çalışması, doktorun güler yüzlü olmaması gibi sebeplerle memnun kalmamıştım.
Özgür Akkurt idi yanılmıyorsam, onda yaptıran arkadaşım çok memnun kalmıştı.